K vrácení / výměně zboží je třeba nám zaslat kopii faktury spolu s formulářem na odstoupení od smlouvy, který najdete TU

Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, můžete k zásilce připojit i vlastnoručně napsaný formulář, kde uvedete:

  • - číslo objednávky, kontaktní údaje a telefonní číslo
  • - model, velikost a barvu zboží, za který si přejete zboží vyměnit
  • - vaše číslo účtu/kód banky (v případě vrácení zboží)

Poprosíme Vás nepřelepovať zboží a jeho průsvitný obal lepicí páskou! (Průsvitným obalem není přepravní obal s logem.).
Zboží zabalte tak, aby bylo dostatečně chráněno před poškozením při přepravě. Náklady na přepravu si hradí zákazník sám.

Zásilky k nám můžete zaslat dvěma způsoby:

1. Reklamační asistent zásilkovny

V případě využití této možnosti nás o tom prosím informujte e-mailem. Zabezpečíme vybavení přepravy Vaší zásilky načež obdržíte e-mail, jehož součástí bude štítek. Tento štítek nalepte na Vaši zásilku a odneste ji na nejbližší pobočku zásilkovny. Tato služba je zpoplatněna částkou 60 KČ, která Vám bude dodatečně zaúčtována

2. Zaslání zboží poštou

Zásilku zabalenou podle výše uvedených pokynů nám můžete zaslat i poštou. Doporučujeme zaslat balíky doporučeně, bez dobírky, na naši adresu:

Modovo, SA-COM s.r.o.
Barbora Jansa
Do Potoka 746, 73923 Stará Ves nad Ondřejnicí, Česká republika

UPOZORNĚNÍ! Zásilky zaslané na adresu: Obchodní 39, 811 06 Bratislava nebudou převzaty a vrátí se odesílateli!

Finanční prostředky za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš bankovní účet ve lhůtě do 14 kalendářních dnů ode dne zpracování Vašeho požadavku. Zásilky zasílané na naši českou adresu přepravujeme na Slovensko, což dobu zpracování Vašeho požadavku prodlužuje. Prosíme proto o pochopení a trpělivost.
Pokud jste si zvolili nesprávnou velikost, zboží je možné vyměnit do 14 kalendářních dnů za jinou velikost nebo jiný model.

V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží se sníženou hodnotou, které je používáno, poškozeno nebo je neúplný, uhradí kupující prodávajícímu náklady vzniklé v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu.

POZOR balíky zaslané na dobírku nepřebíráme!  

Pokud si ponecháte zboží, jehož hodnota nepřesahuje částku 2000 KČ budou Vám dodatečně zaúčtovány poštovné náklady ve výši 90 KČ/60 KČ v závislosti na způsobu dopravy.