Vrácení zboží

K vrácení zboží je třeba zaslat kopii faktury spolu s formulářem na odstoupení od smlouvy, který najdete ZDE. 

Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, můžete k zásilce připojit i vlastnoručně napsaný formulář ve formátu A4, kde uvedete:

  • - číslo objednávky, kontaktní údaje a telefonní číslo
  • - model, velikost a barvu zboží, které vracíte
  • - vaše číslo účtu/kód banky (v případě vrácení zboží)

Poprosíme Vás nepřelepovať zboží a jeho průsvitný obal lepicí páskou! (Průsvitným obalem není přepravní obal s logem.).
Zboží zabalte tak, aby bylo dostatečně chráněno před poškozením při přepravě. Náklady na přepravu si hradí zákazník sám.

Zásilky k nám můžete zaslat dvěma způsoby:

1. Reklamační asistent Packety

Zabezpečíme vybavení přepravy Vaší zásilky. Stačí, když řádně zabalený balík odevzdáte ve výdejním místě Packety spolu s ID kódem, který jste obdrželi v emailu o expedování objednávky a uvedete čislo objednávky. Tato služba je zpoplatněna částkou 60 KČ, která Vám bude dodatečně zaúčtována.

2. Zaslání zboží poštou

Zásilku zabalenou podle výše uvedených pokynů nám můžete zaslat i poštou. Doporučujeme zaslat balíky doporučeně, bez dobírky, na naši adresu:

MODOVO,

BM Marketing s.r.o., Logistický park,

09003 Vagrinec

Slovenská republika

 

UPOZORNĚNÍ! Zásilky zaslané na adresu: BM Marketing s.r.o., 8. mája 493/13 089 01 Svidník nebudou převzaty a vrátí se odesílateli!

Finanční prostředky za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš bankovní účet ve lhůtě do 14 kalendářních dnů ode dne zpracování Vašeho požadavku. 

V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží se sníženou hodnotou, které je používáno, poškozeno nebo je neúplný, uhradí kupující prodávajícímu náklady vzniklé v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu.

POZOR balíky zaslané na dobírku nepřebíráme!  

Pokud si ponecháte zboží, jehož hodnota nepřesahuje částku 1901 KČ, budou Vám dodatečně zaúčtovány poštovné náklady ve výši 100 KČ/60 KČ v závislosti na způsobu dopravy.